TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT

TONIGHT IS GOING TO BE FREAKING GOOD NIGHT
TAGGAR FÖR IKVÄLL, DÅ JAG ÄVEN FÅR TRÄFFA THE GIRLS.

FOR THE FIRST TIME


Hur kan man inte älska dem?

JAG ÄR VAKEN MEN BLUNDAR ÄNDÅ

Kvällen igår blev väl inte direkt som jag hade tänkt mig, blev väldigt förvirrat ett tag. Tur att Sara fanns på msn och hjälpte mig. Men tillslut så sket jag i allt, för tänker inte skriva till någon människa som bara sårar mig.

Till något helt annat så träna jag i morse. Gick faktiskt helt okej i mål, och lagen till svalövscupen blev så himla bra, skulle inte alls vilja ändra på det. Tråkigt att vi "splittras" nästa vecka, men, man får göra det bästa av situtationen. Just nu har jag riktigt tråkigt, så funderar på att lägga mig i sängen och kolla på O.C, låter bra? Ja, xoxo.


ÅNGRA ALDRIG NÅGONTING

"Life is short, break the rules, forgive
quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably,
and never regret anything that made you smile."

ÄDOHD

du är inte värd mina tårar.


YOU ARE losing A FRIEND

Kollar på fotona från sjuan på oss, vad gick fel? Vad hände på vägen, how did we become so mean som pink sjunger i en av sina låtar? Ja, undra kan man ju, men vet inte om man direkt kan hitta något svar. Ingen är perfekt, alla gör sina misstag, men man får inte lov att göra hur många misstag som helst, det får man inte. När man blir sviken så vill man egentligen inte förlåta dem, liksom man känner "ska ett förlåt räcka för att ni ska må bra igen?". Men innerst inne vill man förlåta, inne i hjärtat. Men om man förlåter högst 3 gånger, men personen fortsätter att svika, vad gör man då? Jag mår hur bra som helst, men, på kvällarna då kommer tankarna fram. Frågorna som man så gärna vill ha svar på, varför kan ingen svara på dem? Jag mår bra, räcker inte det, det måste alltid hända någonting. Allting var så bra innan, tills, jag fick veta att jag har nog dem mest själviska vännerna som finns riktigt nära mig, då blir man rädd. Jag blir inte rädd för att dem är själviska, det är något dem kommer få leva med i flera år, det är deras eget fel. Utan jag blir nog mest rädd över att jag inte ser det själv, men jag tror inte att jag vill se det, jag tror jag blir blind när det kommer till den saken. Jag blundar och tror att det kommer gå över, jag måste börja inse att det inte kommer gå över. Dem kommer alltid bara bry sig om sig själva, eller sina närmsta vänner och i den kategorin trodde jag att jag fanns. Jag hade fel, jag har haft fel hela tiden.
"Ingen är perfekt, alla gör misstag, för en gångs skull har jag lärt mig av mitt misstag".
Lärt mig att bara lita på dem som finns närmast en.


" På bara en vecka så har jag ändrat alla mina tankar om andra,
  jag har börjat tro på vad mina andra vänner säger, 
  och vad kan jag säga, jag mår bra."

IT'S OVER

Hemma från praktiken nu, sista dagen. Var lite sorgligt faktiskt, har haft en väldigt bra vecka. I slutet så sa min handledare att jag fick välja något i butiken för ungefär 150 kronor, jag valde en bok för 74 kr. Hon sa, ska du bara ha detta, jag bara nja, tror det. Hon bara nej, så fick jag båda Vampire Diaries böckerna, så jag har alla Vampire Diaries böckerna nu och en annan, jag tackar så hemskt mycket.

Nu ska jag och min syster laga mat, sen blir det en filmkväll med lite gottis framför oss. Mamma och pappa är iväg på släktkalas så bara jag och becca hemma, låter bra? Ja, så säger vi.
xoxo


VILL NI KÖPA BÖCKER PÅ BOKIA?

Sista dagen på Bokia idag, ugh, så sjukt trött så att det inte är sant. Går dit osminkad idag, mest för att jag inte orkar sminka mig. Skönt när denna dagen är över iallafall. Ikväll blir det fredagsmys!

Ni som tar meningar och sånt från min blogg och säger att ni kommer på det själva, liksom, har ni inget bättre att komma med? Så patetiska ni är, hela högen.

TAGGAR SÖNDAG.
xoxo

THANK YOU

Kommit mina barndomsvänner så hemskt mycket nära, och det gör mig varm i hjärtat.

Sara.
Du har varit min bästavän ett tag, jag älskar dig, så himla mycket. Du betyder grymt mycket för mig, och det finns stunder då jag inte vet vad jag skulle gjort utan dig. När vi 2 är tillsammans så är det alltid skratt, och vi får aldrig tråkigt. Tack för att du alltid stöttar mig, jag uppskattar det, så himla mycket. Du vet att jag finns här om det är något, glöm aldrig det! Glöm aldrig hur mycket jag älskar dig bästavän.



Saga.
Efter det stora bråket vi hade i vintras så trodde jag aldrig att vi skulle hitta tillbaks till varann som vi har gjort nu. Vi 2, vi är lika på något sätt. Det bästa är våran humor, helt klart, eller vår smarthet. Du betyder hemskt mycket för mig, jag lämnar dig aldrig, never! Jag saknar dig extremt mycket också, känns så tråkigt utan dig, ingen att skratta med. Du är som en syster men också som en bästa vän. Jag älskar dig, glöm aldrig det!



Melinda.
Vi bråkar nästan hela tiden, fast vi hittar alltid tillbaks till varann. På sistone har allt varit bra, men jag saknar dig, riktigt mycket. Kan snacka med dig om allt, trivs verkligen när du är runt omkring mig. Jag älskar dig vännen.

I'M BETTER OFF WITHOUT YOU

Jag tror inte att du förstår ibland, du förstår inte mig. Du är inte som dem andra, dem andra kan läsa mig, mina uttryck, hur jag pratar, men du kan inte. Allt ska bara vara om dig, inte någon annan. Det är inte ofta jag får höra att jag är bra, att jag är viktig för dig, att jag betyder mycket för dig. Men, jag börjar bli van, tyvärr, för man får egentligen inte bli van, men jag är det.
Before i felt that you were the only one that meant something for me.
A week ago i got a wake up call, i can't have it like this anymore.
Everything is history.


Texten där uppe behöver ni inte bry er så mycket, skrev mest från mitt hjärta, hur jag känner just nu.

Vissa kanske tror att jag är lite nere p.g.a texten, men jag är lyckligare än någonsin. Jag har nog dem bästa vännerna, att känna stöd från ens barndomsvänner är guld värt. Jag kan bara tacka er, för ni har gjort att jag mår så bra. Jag hatar att det är lov just nu, för då träffas vi inte. Jag taggar söndag iallafall, då får jag träffa er. Glöm aldrig hur viktiga ni är, aldrig, lova det! Cause i don't care what they say, cause i need you. ♥

Annars har min dag änsålänge varit väldigt bra. Tog av tandställningen imorse, och om en kvart kommer farmor, då ska jag få en löstandställning eller något. Jag är väldigt nöjd med resultatet, känns dock väldigt tomt just nu i min mun. Ikväll tänker jag bara slappa, sen taggar vi sista arbetsdagen på bokia imorgon. 
Hörs när vi hörs, xoxo.  

JAG KOMMER ALDRIG GÅ NÅGONSTANS

Jag läste just ditt inlägg och det berörde mig verkligen.

Jag kommer aldrig lämna dig, det lovar jag, verkligen.
Vad som än händer i framtiden, så kommer jag inte lämna dig.
Utan dig finns inte jag liksom.
10 års vänskap, starkare än någonsin, eller hur?
Jag älskar dig, no matter what.


TÄNK SÅ ÅNGRAR JAG MIG, SEN ÅNGRAR JAG MIG IGEN

Kom hem för 2 timmar sen ungefär. Tog bussen hem från Bokia, låång tid tog det. Efter det så gick jag till i-hallen, där fick jag även träffa my girls en liten stund. Melinda och Saga, i love u guuys!

Dagen på bokia gick bra, snabbt också. Tog lunch rätt sent, därefter jobbade jag bara 2 timmar till. Ambulansen kom dit idag med, varför orkar jag inte ta här, men dem kom iallafall.

Imorgon är jag ledig, fredag jobbar jag, sen är det hem till Angelika på söndag. Ska bli sköönt att träffa girlsen igen, jao. Aja, nu har jag inte mer att skriva. xoxo

VÄLKOMMEN TILL BOKIA.

Min prao går bra. Trivs där, personalen är jättetrevlig, och dagarna flyger fram, kan man nästan säga iallafall. Imorgon är jag ledig, tandläkaren imorgon, 2 gånger!?! Iallafall, ska ta av min tandställning, wooooho (!). Men som jag sa så trivs jag på bokia, tråkigt att det är landskrona bara, med tanke på bussar och sånt. Men, albin är ju också där så han hjälper mig med bussar och sånt, tack förresten! Bra av mig att vara i en stad där man knappt hittar, haha.

Saknar my girls också tyvärr, känns lite tomt att inte träffa dem varje dag. Längtar tills lovet är över, får träffa dem igen. Jag läääängtar, hihi. Saga, var det kul att kolla på ruttna tår förresten? ;)

Tränade igår med, fick reda på lagen till svalövscupen, jag är nöjd. Otrooligt glad blev jag när jag fick veta att jag kom med Sara, ska bli kul att spela cupen med henne.

Men nej, nu är klockan mycket och jag måste in till Landskrona. Pappa kör mig nu på morgonen, hell yeah.
Vi hörs senare, och om det är något under dagen så får ni smsa mig, brukar svara på dem när jag har lunch.
xoxo

YOU ARE ALWAYS HERE

Du, just du och ingen annan.
Detta är just till dig, Minela.
Träffade dig för fem år sedan, snacka inte så mycket i början, du verkade vara sådär jättetuff och jag var sådär mesig. Men sen börja vi snacka väldigt mycket, dock blev det tjafs och lite bråk då och då. Men jag tror att vi har växt ifrån det, för vi kommer överens nu, väldigt bra. Jag trivs när du är i närheten, med dig kan jag vara mig själv. Det är inget jag skriver bara för att skriva något, utan det är sanning. Du och jag, vi kan skratta åt exakt allt, mitt speciella skratt! Vi blev väldigt nära varandra i somras, under örebro, sen åkte du till bosnien och jag sakna dig extremt mycket. Blev så glad när du kom hem igen. Det skulle vara helt otroligt underbart om du börja på samma skola som mig, det är en önskan jag har haft väldigt länge. Dock har jag väl alltid vetat att det inte skulle kunna gå, fast vem vet. Du är en utav mina bästa vänner, en vän som alltid finns här, även om jag inte alltid förtjänar det. Du är kvar här när jag är på botten, men även när jag är på toppen, och jag litar på dig. Ditt smeknamn, baby boo. Våra framtidsdrömmar, u.s.a, det ska hända, eller hur? Vad som än händer i framtiden, föralltid vi? Lova att du aldrig glömmer mig när du är gammal! Glöm aldrig hur bra du är, aldrig! För om du någonsin råkar glömma så kommer jag påminna dig lika snabbt igen. Jag finns här också, för minsta lilla, jag lovar. Det du säger, det stannar hos mig.
I love u baby boo.
/Din Linn


NO COMMENT.

Sitter och skriver min tyskauppsats, men måste faktiskt pausa nu, måste skriva av mig lite.

Det finns en människa som jag verkligen inte tåler. Ni behöver inte fråga mig "vem är det", för jag tänker inte säga det faktiskt, inte denna gången, detta håller jag för mig själv! Men jag förstår inte hur man kan vara så äckligt elak mot vissa människor som är så snälla mot en. Du bryr dig bara om dig själv, ingen annan. Du går och kallar andra fjortisar, och att dem är så jäkla äckliga när dem går efter killar och sånt, men du gör exakt samma sak? Lilla vän, snälla, fan ta och väx upp. Du kommer inte att komma långt med den attityden i framtiden, det kan jag lova dig!
& nej, till er som undrar, det är ingen som brukar vara i min omgivning, så ingen i min klass!

I LOVED YOU FIRST

Sitter här och pluggar kemi, i'm so sick of school. Dock så ska jag kämpa mig igenom dessa två dagarna med, sen är vi lediga, på tiden! Dagen idag var faktiskt väldigt bra, engelsk läxan gick skitbra med, alla rätt! So happy.. Nej, nu ska jag fortsätta att plugga. Kram, xoxo.

Sanna? Jag saknar dig med din sengångare. :) ♥♥


HAHAH AWWW :')



Jag vet att bilden är liten, skitsamma pallar inte att fixa till den.
Kommer iallafall ihåg detta som om det vore igår, även om det var i 3:an tror jag.
När vi skickade julklappar till ukraina.
Sen när jag och oskar blev intervjuade för vi var kamratstödjare, haha.
Grymt coolt.






SURVIVE

Ska bli kul och se om man överlever denna vecka. Hörs när jag orkar skriva något vettigt igen.

vi ska alla en gång dö.

Tränade igår, jobbigt att få höra "efter svalövscupen så börjar vi med damerna". Jag vill inte, vet inte om jag klarar det. Liksom, laget, f94-97 har varit en trygghet hos mig i över 5 år. & nu snart finns det inget mer, jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska tro. Innan ville jag fortsätta, men just nu, vet jag inte. Funderar på att sluta, börja på hälso ist eller något. Men det får ju tänkas över.
Svalövs bk f94-97, glöm aldrig hur bra ni är!


:(

Väldigt dålig dag om ni frågar mig, trött på vissa människor som tror dem bara kan gå runt och kalla en "sär" och sånt? Liksom, vafan är det för stil? Lägg ner direkt, onödigt, verkligen..

Måste dock tacka Saga, Melinda och Jessica.
Tack för att ni gjorde så att jag log, skrattade. Med er kan jag vara mig själv. Jag älskar er!

a-w-s-o-m-e-n-e-s-s


i don't know what you think, but this is what i think.
i think that you are an amazing friend
you are so wonderful
yes, we had our fights, but everybody fight, right?
i don't know if you trust me
but i trust you, and i can tell you everything
10 years of friendship, and i hope it will be more
i love you Saga

THAT WILL BE THE BEST MEMORIES

Sitter och pratar med Saga i telefonen, vi är coola, vi vet. Skola imorgon, dock kommer jag vid lunchtid, ska till tandläkaren i hbg, kul, nej? Bildanalysen är klar, och engelska "topic" behöver jag inte ens träna på, så allt är klart. Nu sitter saga och skickar länkar på fula gubbar, ja fula var dem! Ska fixa något att käka sen, grymt hungrig.. Kolla några O.C avsnitt innan, ska fortsätta med det ikväll, gah, vad jag älskar Ryan och Seth! Känns som om att jag bara drar ut på inlägget (?), ha det bra så hörs vi. xoxo


IGNORANCE

Melinda, Christina och Saga är så sjukt underbara, jag älskar er! No doubt about it!

WE ARE ONE

Kom just hem från matchen, fyfan vad ont jag har i mitt ben, helt osannolikt. Förlust med 4-1, men tjejer, i mina ögon är ni bäst! Tyckte att andra halvlek var jättebra.

Nu sitter jag vid datorn, borde duscha snart, men orkar inte, åhh. Min handled har jag fått så grymt ont, men får skylla mig själv. Nu ska jag inte klaga, för jag är faktiskt jätteglad, hah? Men ska be melinda skicka tyskaläxan sen, hoppas ni får en bra dag. xoxo

Melinda och Saga. (L)

a-w-e-s-o-m-e

life is not measured by the breaths we take, but by the number of moments that take our breath away.

where did i go wrong?

På sistone har jag varit så grymt förvirrad, inte vetat vart jag ska vara, vart jag ska gå. Jag har aldrig varit såhär förr. Just nu så vill jag backa tiden till månsabo, när det var vi tjejer i klassen, det var alltid vi. Vi bråkade, vi tjafsade, men, vi trivdes tillsammans, vi fanns alltid där för varandra. Jag saknar det, varenda sekund, ni är mina bästavänner, ni kommer alltid att vara det! Det värsta av allt, det var som en mardröm när vi splittrades, 13 juni 2008, vår sista dag, alla tillsammans, för sista gången! i miss it

SCARS

If I could have just one night
To be with you and make it right
What we were
And what we are
Is hidden in the scars
If I could take you there
I won't let go
To this I swear
You won't have to wonder what we are
'Cause you won't have to ever look too far
It's in the scars
It's hidden in the scars



lördag 9 oktober 2010

Tack för gårkvällen, det var väldigt roligt. Tack även till Saga och Melinda, det var riktigt skönt att gå med er, sen att vi kan skratta och ha kul men ändå vara allvarliga. Förlåt om jag någonsin har sårat er, jag älskar er!

Idag så ska jag skriva min tyska uppsats, låter jättekul, yay, eller inte. Sen ska jag välja en låt som jag ska sjunga till Rickard på måndag, svårt att välja dock! Min handled är lite fucked up, finns stunder då jag inte har så ont, sen finns det stunder som jag har så jäkla ont! Men, snyggt med blåa färger på den iallafall, haha. Nu ska jag börja på tyskan, ha en bra dag. xoxo


IT SUCKS

Varit på sjukhuset idag, röntgades, inget brutet, tack och lov! Nu blir det tjejkväll med dem allra bästa. Skulle inte kunna tänka mig att spendera kvällen med någon annan!

Så trött på dig, lägg ner allt och fan börja väx upp!

DU ÄR SPECIELL.

GryM dag idag alltså, allting gick precis som det skulle. Blev riktigt glad över resultatet när jag sjöng för Rickard, herregud så nervös jag var! När jag kom in i rummet så sa han "var inte nervös, du är ju helt blek i ansiktet ju". Haha, bra gick det iallafall. Skulle egentligen sova hos Sanna inatt, fast det får nog bli imorgon istället, tråkigt, men gör inget egentligen. Kommer knappt på mer att blogga om, blir säkert ett inlägg till sen, puss.


GIVING UP ON YOU

Jag är trött, trött i huvudet, sen finns det dagar då allt bara blir till skit. Fast, åh, äsch jag vet inte. Hoppas ni har det bra! xoxo

RSS 2.0