I'M BETTER OFF WITHOUT YOU

Jag tror inte att du förstår ibland, du förstår inte mig. Du är inte som dem andra, dem andra kan läsa mig, mina uttryck, hur jag pratar, men du kan inte. Allt ska bara vara om dig, inte någon annan. Det är inte ofta jag får höra att jag är bra, att jag är viktig för dig, att jag betyder mycket för dig. Men, jag börjar bli van, tyvärr, för man får egentligen inte bli van, men jag är det.
Before i felt that you were the only one that meant something for me.
A week ago i got a wake up call, i can't have it like this anymore.
Everything is history.


Texten där uppe behöver ni inte bry er så mycket, skrev mest från mitt hjärta, hur jag känner just nu.

Vissa kanske tror att jag är lite nere p.g.a texten, men jag är lyckligare än någonsin. Jag har nog dem bästa vännerna, att känna stöd från ens barndomsvänner är guld värt. Jag kan bara tacka er, för ni har gjort att jag mår så bra. Jag hatar att det är lov just nu, för då träffas vi inte. Jag taggar söndag iallafall, då får jag träffa er. Glöm aldrig hur viktiga ni är, aldrig, lova det! Cause i don't care what they say, cause i need you. ♥

Annars har min dag änsålänge varit väldigt bra. Tog av tandställningen imorse, och om en kvart kommer farmor, då ska jag få en löstandställning eller något. Jag är väldigt nöjd med resultatet, känns dock väldigt tomt just nu i min mun. Ikväll tänker jag bara slappa, sen taggar vi sista arbetsdagen på bokia imorgon. 
Hörs när vi hörs, xoxo.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0