MIN DAG IGÅR

Ändå kul att folk tittar in här även om jag uppdaterar så jäkla dåligt. Måste bli bättre på det alltså!

Men, jag har haft en väldigt bra vecka. Lov nu också, förjäkla skönt. Igår var vi hos Sebbe, lite chillkrök och sånt, om man kan kalla det. Väldigt trevligt faktiskt, tummen upp. Idag har jag mest tagit det lugnt.

Har väl inte mer att skriva, men jag hoppas att ni får en fin kväll och ett awesome lov. KRAM!

____________________________________________________________________________
Patetiskt, det är allt jag kan säga. Falska idioter, get a life.

OM NÅGON UNDRADE

Min bloggning suger här, får väl ta och bättra mig.

De två första nationella proven är klara, awesomeness på hög nivå det där. Annars har jag mest chillat runder i skolan med en Saga, hon är en aning cool hon med. Idag gjorde vi absolut inget typ, övat på teatern till tyskan, räknat matte (något som är väldigt överskattat om ni frågar mig). På hemkunskapen laga vi soppa, fyfan vad äcklig vår blev. Sen blev det rätt mycket skratt och väldigt lite gjort, men perfekt fredag!

Februari nu också ju, tiden går fort. Första mars snart, åh, måste söka till gymnasium nu snart.. Känns jobbigt med pressen, vart ska man? Alla skolor vill ha en, men vilken skola vill jag till. Men, var hos Jan i onsdags och nu vet jag vad andra och tredje handsvalet blir, första med för den delen. Detta blir bra!!

Nu ska jag stänga av datorn och gå och klicka igång ett O.C avsnitt. Kram på er!

Världens finaste Nick Jonas.


DET ÄR OKEJ ATT SPÅRA UT

Ännu en lördag har gått. Så, vad har jag gjort idag? Pluggat satan i det. Allt från historia till NO och sen vidare till svenskan, nationella prov på tisdag. Tänk att det är vår tur nu? Men jag är så otroligt nervös men även också så otroligt taggad. Imorgon tänker jag nog fortsätta plugga på svenska delen.

Random life jag har, right? Välkommen till en tjejs vardag i nian. Kram på er.


"Vanlig" rast i biblioteket.


F94-97


Jag saknar er otroligt mycket.

RSS 2.0