there goes my life.

Skolan idag var riktigt chill, har ju varit borta 3 dagar denna veckan så var skönt att träffa typ alla. Musiken var nog lätt härligast, vi typ stod och sjöng för hela gruppen. Ensam!!! Först var man typ skitnervös, fast det var riktigt roligt och man skämdes inte för sin röst alls. :)
_____________________________________________________________________________________________________
Ännu sitter jag här en fredag och längtar tills imorgon, pallade inte hänga med vissa vänner ner till "byn" så jag sitter hemma idag på valborg. Bryr mig knappt, men imorgon så ska typ jag och 10 andra vänner ner och grilla på gröningen och umgås, jag älskar er, och ja ni vet vem ni är.
Sen en sak till, jag har de bästa vännerna!

I wasn't born to make you happy.♦

Ni vet när man ska förklara för en vän hur mycket dem betyder för en? Fast ibland får man inte ut orden, ibland kan man inte skriva ner alla orden som man egentligen vill, så känner jag just nu. Det finns 3 speciella personer som verkligen lyser upp min dag, Saga, Sara & Christina. Så jag ska försöka att förklara hur mycket ni betyder för mig i dessa orden.
Ni betyder allt för mig & jag älskar er sjukt mycket, bästa vänner no matter what.


bäst.

du är världens bästa vän, tack för idag & igår.
without you i wouldn't be anything!
jag älskar dig.

jag har tråkigt.

Vem:
Saknar du: sara g är sjukt saknad, dock så träffar jag henne imorgon.
Vill du döda: ingen.
Rörde dig sist: min lillasyster som krama mig godnatt.
Vill du slå: en person.
Kysste dig sist: jaa.
Kramade du sist: min lillasyster.
Vill du prata med: just nu saga, älskar att kunna berätta allt för henne.
Skrek du på sist: en person
Vill du vara som: jag är nöjd att vara mig själv.
Sårade dig sist: .....
Vill du bli galet full med: kvittar
Gjorde dig riktigt glad senast: Sara och Amelie. <3
Fick du sms från senast: sara tror jag.
Ringde du senast: saga.
Ringde dig senast: pappa
Är snyggast på jorden: robert buckley.

Har du:
För många vänner: nejdå. :)
Förföljelsemani: haha, mjo ibland.
Tvångstankar: haha, ja faktiskt xd
Någon annan psykisk sjukdom: nooope
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: Just nu foten men annars nej.
Färgat håret: aldrig.
Brutit några ben: ja tyvärr.
Några piercings: nej.
Egen dator: njee.
Bra självförtroende: haha, nej aldrig.
Kysst någon: -.-
Sagt jag älskar dig till någon idag: jadå.
Bjudit ut någon: haha nej
Varit kär: klart
Dumpat någon: nej
Stulit någonting: en penna. :D
Lämnat landet: jadå.
Tuttat eld på nått: jaaa, tror det.
Gjort något olagligt: ja.

Hur:
Går du: på mina ben?
Svarar du i telefonen: - hej det är linn xd?
Fördriver du tiden: skolan, vänner, sover.
Mycket pengar har du: just nu känner jag mig rik, moahha.
Tjänar du pengar: nepp
Ofta diskar du: inte ofta det.
Ofta städar du: inte så ofta.
Många stör du dig på: just nu 2 personer.
Ofta träffar du din familj: varje dag.

Tror du:
Att du kommer bli något: jadå.
På gud: jag vet inte faktiskt.
På rymdvarelser: haha, kanske.
Att folk tycker om dig: jag hoppas det.
På ett liv efter detta: ja, faktiskt.
Att fiskar kan tänka: haahaha afan?
Att du kommer leva länge: man får väl hoppas.
________________________________________________________________________________________
Imorgon sticker jag till världens bästa sara, där är också amelie och sebbe. Bästis du är bäst, jag älskar dig. Mys kommer det bli, iallafall, ha det bra. :)

i never thought it would come this far.

Jag vill inte skryta, men just nu är nästan mitt liv perfekt. Jag har världens bästa vänner (förra klassen) chreez, saga, sara, melinda ja alla, ni är otroligt underbara. På lördag sover jag också hos sara, myssss. Men puss och hoppas ni mår lika bra som mig. :)

jag orkar inte.

jag orkar inte skriva så mycket, rätt trött på det mesta idag. Trött på skolan, trött på vissa vänner, trött på en viss person. Men uppdaterar nog imorgon, måste skriva min deckare, men ja, kraaam. :)

i can almost see it, the dream i'm dreaming.

Vilken sovmorgon jag hade imorse, vaknade vid 11. Imorgon är det skola igen, på ett sätt längtar jag dit? Fråga inte varför, för jag har inte en enda aning. Jag längtar sjukt mycket tills fredag också, den kvällen kommer bli bäst. Födelsedagsfest för mig och Sanna, behöver jag säga mer? Knappt några läxor denna veckan, deckaren måste dock bli klar men det är chiiiiiiill. Nu ska jag typ hitta på något, kraaaam. :)

/Linn

why can't you see that i am crying?

Sitter här och chattar med bästavän, han är verkligen bääst. Nu blir det fotboll också, det kommer också bli bäääst! Vi hörs när vi hörs, kraaaaam. :D
/Linn

för 15 år sedan föddes jag.

Gårdagen fortsattes med att skriva med Sanna, avslutades med några lipstick jungle avsnitt och en massa sms med bästa vän. Idag väcktes jag klockan 9 av att familjen kom in och sjöng för mig, fick min gröna klocka som jag har önskat mig, den är min bebis. Ikväll ska jag bara chilla, syster kommer hem idag så får väl se om det blir några Grey's anatomy avsnitt med henne. Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram.

/Linn

du är en vän jag aldrig kommer glömma.

Vad gör jag på fredagskvällar?
Jo jag sitter och skriver med en utav de bästa, Sanna. Vi har rätt många planer, låter rätt helt okej väl? Iloveher, sjuuuuukt bra vän. Nej, jag fjäskar inte alls. (a), nej nu ska jag fortsätta vara social med henne, annars blir hon vrede. Puuuuuuuuuuuuuuss.
/Linn

let's laugh until we cry cause life is only what you make it now.

Ja, jag skaffade blogg igen. Sjukt onödigt, men känner att jag måste ha någonstans att skriva av mig. Imorgon fyller jag 15, läskigt, tiden bara flyger iväg. Kändes som om det var igår jag fyllde 13. Men annars är livet bra, nästan perfekt till och med, jag älskar mina vänner, jag älskar min familj. Finns inte mycket mer att säga.

/Linn

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0