YOU ARE ALWAYS HERE

Du, just du och ingen annan.
Detta är just till dig, Minela.
Träffade dig för fem år sedan, snacka inte så mycket i början, du verkade vara sådär jättetuff och jag var sådär mesig. Men sen börja vi snacka väldigt mycket, dock blev det tjafs och lite bråk då och då. Men jag tror att vi har växt ifrån det, för vi kommer överens nu, väldigt bra. Jag trivs när du är i närheten, med dig kan jag vara mig själv. Det är inget jag skriver bara för att skriva något, utan det är sanning. Du och jag, vi kan skratta åt exakt allt, mitt speciella skratt! Vi blev väldigt nära varandra i somras, under örebro, sen åkte du till bosnien och jag sakna dig extremt mycket. Blev så glad när du kom hem igen. Det skulle vara helt otroligt underbart om du börja på samma skola som mig, det är en önskan jag har haft väldigt länge. Dock har jag väl alltid vetat att det inte skulle kunna gå, fast vem vet. Du är en utav mina bästa vänner, en vän som alltid finns här, även om jag inte alltid förtjänar det. Du är kvar här när jag är på botten, men även när jag är på toppen, och jag litar på dig. Ditt smeknamn, baby boo. Våra framtidsdrömmar, u.s.a, det ska hända, eller hur? Vad som än händer i framtiden, föralltid vi? Lova att du aldrig glömmer mig när du är gammal! Glöm aldrig hur bra du är, aldrig! För om du någonsin råkar glömma så kommer jag påminna dig lika snabbt igen. Jag finns här också, för minsta lilla, jag lovar. Det du säger, det stannar hos mig.
I love u baby boo.
/Din Linn


Kommentarer
Postat av: minela

linn , min fina vän!

du vet hur många, gånger jag har sagt till dig att du är helt fantastik? jag kan säga det om och om igen hur länge som helst, för du verkligen är det!Du har alltid stöttat mig, ialla situationer vad det än handlar om så finns DU där. och det är just dte jag behöver.Under sommaren som du skrev har vi kommit varandra såååå nära! och det är jag mega glad över. Alla är inte som dig, eller finns knappr nån som dig rättare sagt, till hjärta är av guld! Jag vet att jag alltid har dig vid min sida, lika så hoppas jag att du vet att du har mig vid din sida! alltid, det kan du räkna med. allt går perfekt nu mellan oss, och hoppas vi tre sa börja umgås snart igen(?) för jag saknar ditt,skratt ocher två oehört mkt! finns nog en hel del som ska bärettas ocksåfårjag tro!

Jag älskar dig linn hunny bunny frykholm djupet av mitt hjärta! GLÖM ALDRIG DET

/din minela. <3

2010-10-22 @ 18:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0