NO COMMENT.

Sitter och skriver min tyskauppsats, men måste faktiskt pausa nu, måste skriva av mig lite.

Det finns en människa som jag verkligen inte tåler. Ni behöver inte fråga mig "vem är det", för jag tänker inte säga det faktiskt, inte denna gången, detta håller jag för mig själv! Men jag förstår inte hur man kan vara så äckligt elak mot vissa människor som är så snälla mot en. Du bryr dig bara om dig själv, ingen annan. Du går och kallar andra fjortisar, och att dem är så jäkla äckliga när dem går efter killar och sånt, men du gör exakt samma sak? Lilla vän, snälla, fan ta och väx upp. Du kommer inte att komma långt med den attityden i framtiden, det kan jag lova dig!
& nej, till er som undrar, det är ingen som brukar vara i min omgivning, så ingen i min klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0