VÄLKOMMEN TILL BOKIA.

Min prao går bra. Trivs där, personalen är jättetrevlig, och dagarna flyger fram, kan man nästan säga iallafall. Imorgon är jag ledig, tandläkaren imorgon, 2 gånger!?! Iallafall, ska ta av min tandställning, wooooho (!). Men som jag sa så trivs jag på bokia, tråkigt att det är landskrona bara, med tanke på bussar och sånt. Men, albin är ju också där så han hjälper mig med bussar och sånt, tack förresten! Bra av mig att vara i en stad där man knappt hittar, haha.

Saknar my girls också tyvärr, känns lite tomt att inte träffa dem varje dag. Längtar tills lovet är över, får träffa dem igen. Jag läääängtar, hihi. Saga, var det kul att kolla på ruttna tår förresten? ;)

Tränade igår med, fick reda på lagen till svalövscupen, jag är nöjd. Otrooligt glad blev jag när jag fick veta att jag kom med Sara, ska bli kul att spela cupen med henne.

Men nej, nu är klockan mycket och jag måste in till Landskrona. Pappa kör mig nu på morgonen, hell yeah.
Vi hörs senare, och om det är något under dagen så får ni smsa mig, brukar svara på dem när jag har lunch.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0