THANK YOU

Kommit mina barndomsvänner så hemskt mycket nära, och det gör mig varm i hjärtat.

Sara.
Du har varit min bästavän ett tag, jag älskar dig, så himla mycket. Du betyder grymt mycket för mig, och det finns stunder då jag inte vet vad jag skulle gjort utan dig. När vi 2 är tillsammans så är det alltid skratt, och vi får aldrig tråkigt. Tack för att du alltid stöttar mig, jag uppskattar det, så himla mycket. Du vet att jag finns här om det är något, glöm aldrig det! Glöm aldrig hur mycket jag älskar dig bästavän.



Saga.
Efter det stora bråket vi hade i vintras så trodde jag aldrig att vi skulle hitta tillbaks till varann som vi har gjort nu. Vi 2, vi är lika på något sätt. Det bästa är våran humor, helt klart, eller vår smarthet. Du betyder hemskt mycket för mig, jag lämnar dig aldrig, never! Jag saknar dig extremt mycket också, känns så tråkigt utan dig, ingen att skratta med. Du är som en syster men också som en bästa vän. Jag älskar dig, glöm aldrig det!



Melinda.
Vi bråkar nästan hela tiden, fast vi hittar alltid tillbaks till varann. På sistone har allt varit bra, men jag saknar dig, riktigt mycket. Kan snacka med dig om allt, trivs verkligen när du är runt omkring mig. Jag älskar dig vännen.

Kommentarer
Postat av: Saga

Älskar dig! (L)

2010-10-29 @ 22:57:57
URL: http://sagachristiansdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0