4 MAJ 2011

Sexorna var och hälsa på idag. Vi nior var egentligen lediga, men som de studen jag och vissa andra är spendera vi några timmar i studieverkstan. Ja. För, tråkigt nog ska någon ha ett Nationellt Prov imorgon. Överskattade saker det där, damn right. Men, inte lönt att börja klaga, för jag kan inte göra något åt det ändå. Nu ska jag ta en dusch sen ska jag kolla på Grey's Anatomy. Hoppas att ni får en fin kväll, kram.
_________________________________________________________________________

Dag in och dag ut, denna tanken inne i mitt huvud lämnar mig aldrig. Men jag vet inte om jag vill att den ska lämna mig, för jag mår bra av det, fast än jag inte borde göra det. Bara att hålla huvudet högt.

There are growing monsters in my mind.


People can't see how i really feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0