2 MAJ 2011

Måndag idag igen. Varför går alltid helgen så snabbt? Ja, det är väl en fråga som jag kommer gå och fundera på länge. Men, back to the topic. Min måndag har inte varit bra, jag har varit irriterad och jag har stört mig på exakt alla. Blir inte bättre av att veta att Nationella är på torsdag och jag blir illamående över att bara tänka på det. Men, iallafall, slutade tidigare idag, åkte in till Eslöv, fixade pass så att även jag kan åka med till Tyskland. 21 dagar kvar, exakt 3 veckor, ohlala. Nu? O.C, kramar till er alla.
_______________________________________________________________________

Kanske finns där en orsak till att jag mår som jag gör. En orsak som bara jag vet om. Måste släppa det, måste sluta tänka på det. Men det är något som säger till mig att det jag gör är bra. This is not good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0