1 MAJ 2011

Hej alla goa och glada. På något sätt kände jag bara för att blogga på denna bloggen, det var ju ett tag sen, men here we go.

Veckan som har varit har väl varit väldigt lugn, inte alltför mycket läxor eller prov. Men detta Nationella snacket som alla pratar om 24/7 gör mig grymt orolig. De flesta som känner mig vet att jag är usel på matte, därför måste jag vissa alla att jag kan klara ett matte nationellt prov. UGH! I torsdags höll jag och Sebastian i idrotten, innebandy, jag tyckte inte att det gick bra, men tydligen tyckte Ola det. Huvudsaken är ju att läraren tycker att det gick bra. I torsdags skrev jag också fysikprov, riktigt lätt. Försöka behålla mitt betyg i fysik.

Igår var jag nere hos Amelie med andra härliga vänner. Valborg och en liten rolig fest stod på schemat. Det var väl sådär, eller ja, det var rätt bra. Åkte hem vid 22-tiden ungefär för att jag var trött. Satte igång filmen "Jersey Girl" och såg halva ungefär, sen var jag för trött för att kolla på den så gick och la mig.

Nu sitter jag här med matteboken framför mig, stencilerna ligger bredvid mig i en hög och jag känner mig jäkligt taggad för att försöka klara det där äckliga provet.

Men, det är väl allt för nu. Lovar att börja blogga här mer (paus från bloggplatsen). Hoppas att ni får en himla fin söndag, det ska jag försöka att få. Kram till er alla ♥
_______________________________________________________________________
Something is not right here, i'm doing something wrong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0