WANNABE

Flera års av vänskap. Har allt det varit en lögn? Har jag levt i ett vakuum under sju år? För när jag fick reda på detta var det precis som att jag knäcktes. Det var en sån sak jag tappa andan för i en sekund. En sak jag inte trodde på. En sak jag inte trodde om dig.

Jag kan väl inte direkt skriva ut mina känslor. Det hade bara kommit en massa hatord åt just dig. För vad har jag gjort dig? Vad har jag gjort dig, svara på det? Det enda jag har gjort är att jag har funnits där, alltid, dag och natt, men ändå får jag reda på detta.

Vi hann blinka sen var du en helt ny person, en jag inte känner. Du har blivit en människa som jag aldrig vill veta av. Vart blev den personen av som jag har delat så otroligt många minnen med? Försvann du eller var du en i mängden som har låtsas vara något som de egentligen är.

Sluta lek någon annan, sluta att leka någon jäkla wannabe.

No. Maybe i can't forgive. Maybe i can't forget. Live with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0