07 MARS 2011

Alltid lika roligt att få höra att jag måste blogga mer på denna bloggen, roligt att veta att folk läser min blogg, folk jag inte trodde. Förresten, tack Camila för att du är en sån otroligt bra lyssnare!

Min dag har väl allmänt varit bra, eller, den har varit helt jäkla bra om jag får uttrycka mig så! Prata med Bitte om lite och sånt, men annars är allt nice. Nationella i Kemi nästa vecka, ugh, hatar det. Men, får plugga på liksom. Blir glad om jag ens får G- på det haha. Efter skolan stanna jag, Elin, Saga och Jessica kvar, som alla måndagar.

Kom hem, satte mig här, lyssna på Jonas Brothers, like always. Annars chillar jag gal1. Hoppas att ni har det awesome!

so true, so fucking true.


Kommentarer
Postat av: C

<3 :)

2011-03-08 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0