DETTA BLIR BRA!

Eftersom Hannah var en trogen läsare på denna bloggen så gjorde jag henne besviken då jag faktiskt aldrig uppdaterade. Så, bara för att vara riktigt snäll så ska jag börja uppdatera mer på den här bloggen.

Första veckan är avklarad, dock allt vi har snackat om är Nationella Proven, grymt trött på det. Första provet har vi om 3 veckor ungefär, vadå att man är nervös? Fast allt kommer säkert gå bra, matten är man ju dock mest nervös över. Från torsdag till fredag sov jag hos Matilda, vi gjorde matteläxan tillsammans, det tog 5 minuter att göra den, så vi börjar bli väldigt stolta över oss själva hur smarta vi börjar bli. Vi kommer lätt bli godkända på matteprovet!

På lördag eller söndag, kommer faktiskt inte ihåg, men då ska jag hälsa på ett gymnasium också. Det börjar bli på riktigt nu att vi inte kommer tillbaka till Linåker till hösten, men känns ändå rätt skönt att ta ännu ett steg framåt.
För mig så har 2011 börjat otroligt bra, detta blir mitt och vårt år och konstigt nog ser jag framemot skolveckorna framöver? Sista terminen med klassen, jag tar vara på alla minuter med klassen. Detta blir bra!!

Så, nu fick ni ett långt inlägg, jag lovar att börja blogga mer, har lovat Hannah med! Kram på er.

En tjejkväll som spenderades hos Jessica fredagen innan skolan började. Vi färga håret på Saga och Melinda, det blev skräckfilm och annars njöt vi bara av ledigheten. Awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0