TILL DIG MATILDA

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg, för vi båda mår som vi mår nuförtiden. Och jag hatar att se dig må dåligt, det är nog det värsta jag vet. De senaste månaderna har vår vänskap växt och växt, nu tror jag att vi är så tighta att vi aldrig någonsin kommer att kunna släppa taget om varandra. Du vet, hand i hand klarar man allt och jag vet att i din hand är jag säker. Du, jag och Elin har bildat en liten familj, om man nu kan kalla det så. Skolan, ja, den har aldrig varit såhär jobbig innan, men jag vet att du klarar det. Jag vet att vi klarar det.

Jag har märkt att livet blir bara jobbigare och jobbigare desto äldre man blir och just nu är allt skit. Men, sålänge jag har dig vid min sida, så vet jag att allt kommer att bli okej. Kanske inte direkt, men om ett tag. Vi får väl tacka alla människor för att dem har gjort som dem har, för jag har kommit närmare dig.

Us against the world, you and me against them all. Du och jag föralltid.
Jag älskar dig bästavän, tveka aldrig på det.

When my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I look at you

/ Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0