THOSE WILL BE THE BEST MEMORIES

Kan verkligen säga att jag hade en utav de bästa kvällarna igår på länge. Var ett tag sen jag mådde så bra, grymt roligt! Tack så hemskt mycket Sara för allt, det kanske blev lite utflippat då och då, fast när man tittar tillbaka på det så går det bara att skratta. Skratt, tårar och ännu mer skratt, gah, går inte förklara med ord hur bra det var! Tack alla som var där, det kunde verkligen inte bli mycket bättre.

Sov sen hos Sebbe, eller sov och sov, sov inte så värst mycket men ändå. Sara skämde ut sig lite, haha, aww, så gullig! Men ja, nu är jag hemma, snart kommer mormor. Sen ska jag sova och ikväll är det JERSEY SHORE! 
xoxo 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Tack själv :) <3

2010-09-26 @ 15:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0