INGEN BRA DAG.

Dagen blev annorlunda, och på bara några sekunder så förvandlades mitt glada humör till en rätt ledsam, rädd och osäker Linn. Blev ingen tandläkare idag, ingen skola heller för den delen. Åkte till sjukhuset, varför tänker jag inte ta här, inget allvarligt och det handlade inte om mig. Kom hem just, är extremt trött i huvudet, har varit en lång dag. Så kände inte alls för att träna idag. Måste tacka Sanna och Sara för allt också, jag älskar er! Hoppas ni får en bra kväll, vi hörs snart igen! KRAM

Kommentarer
Postat av: sanna olofsson

kan tänka mig hur det känns för dig! och jag måste säga att jag också blev rädd! jag älskar dig linn, alltid!

2010-09-14 @ 17:40:02
URL: http://sannaolofsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0