BRA UPPDATERING?

Bara för att min kära vän Minela klagar på mig för att jag aldrig uppdaterar så ska jag faktiskt uppdatera nu. Hela helgen var jag borta, så väl mest därför varför uppdateringen blev som den blev. Men kan väl säga att jag har haft en underbar helg, behövde verkligen detta.

Minela, Sanna & Elin
Tack för allt ni gör, tack för allt ni har gjort. Vad ni betyder för mig är helt svårt att berätta, men ni betyder så sjukt mycket. Vet inte vad jag skulle gjort utan er, än en gång, tack för allt. Exakt allt! Jag älskar er, ni är magiskt underbara.

Kommentarer
Postat av: minela

jag älskar dig <3

2010-09-08 @ 17:31:56
Postat av: .

Fortsätt skriva, det kan kännas skönt att få skriva av sig allt ibland ~

2010-09-10 @ 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0