A-M-A-Z-I-N-G

Svalövs Bk f94-97.
Jag vill mest tacka er, för exakt allt ni gör. Jag är så glad att jag fick en andra chans, när jag tänker tillbaka nu, så kan jag inte förstå, hur jag kunde lämna er i vintras, och jag ber om ursäkt över att jag gjorde det. Lite mer än 4 och ett halvt år med er, kommer nog aldrig glömma första träningen med er, och vad jag kände efteråt. Jag kände typ "yes, jag måste börja på fotboll, måste!" Sen blev mina minnen med er fler och fler, alla cuper, exakt alla träningar. För träningarna, det är nog det roligaste jag vet! Men skadevi och örebro, det är nog minnen jag aldrig glömmer, har nog aldrig mått så bra som jag mådde då. Jag tror att man kan säga att vi är som en stor familj, för det är så jag känner det. Jag hoppas verkligen på fler minnen med er, fler år med er, för det finns inga bättre än er. Svalövs Bk f94-97, ni är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0