SPOLA TILLBAKA TIDEN, BARA FÖR ETT ÖGONBLICK

Jennifer har laddat upp bilder från göteborgs resan som vi gjorde i 6:an. Bilderna som jag faktiskt aldrig har sett, men bilder som betyder sjukt mycket för mig. För även om jag verkligen älskar min klass, så finns det stunder som jag saknar förra klassen.. Speciellt tjejerna, vänskapen som vi hade.
Vår vänskap var väldigt konstig, men ändå oslagsbar. Vi kunde bråka, men efter tio minuter så var vi vänner igen. Alla var vänner med alla, alla stötta en.. Det är inte samma sätt längre.. Jag är glad att jag fick med mig Saga, Melinda och Christina från månsabo, nästan överlycklig. Men att jag fortfarande håller kontakten med alla är guldvärt.. Även fast det kanske inte är på samma sätt.
Jag älskar er tjejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0