NO ONE IS LIKE YOU

Jag vet att jag har gjort mina fel, jag är inte perfekt. Jag försöker lösa allt. Hoppas du ser det.

Läste Sagas blogg just, blev tagen på sängen som man brukar säga. På bara en minut blev jag väldigt illamående, mest för att jag har klantat mig igen. Jag ber om ursäkt om jag har svikit er igen, åh.. Jag lovar att bättra mig, okej? För om det finns någon jag älskar att vara med så är det med er. Ni är som mig, min personlighet. Jag vill kunna vara omogen men ändå vara mogen. Okej? Förlåt, okej? Jag älskar er, alla, ni är underbara.

Min kväll igår var underbar. Skratta hela tiden, speciellt när jag berätta för Saga och alla att min syster hade fått sin present. Fick lite panik för jag tror att erik och dem trodde att jag bara prata om sex hela tiden, hahah. :$
Tack för kvällen.
Idag blir det biiio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0