FIREWORK

Sitter och pratar med Melinda i telefonen, hon är inte riktigt normal, men det är inte jag heller. Men jag får inte orgasm i telefonen iallafall. Hon sitter här "åhh kolla hans mage" och allt sånt och just sa hon "aahhh, han har tele2". Annars då? Jo, det är väl helt superduper toppen bra. Lite trött och lite hungrig, men jag överlever. Mamma och pappa kommer väl snart hem också.

Och nu ringer Saga mig, fullt upp har man med telefonerna här. Så nu ska hon berätta något viktigt, fast hon är en tönt, hihi. Fast det var lite snusk hon berättar om, dildosnackarna ni vet hihi.

Nej, nu måste jag avsluta detta meningslösa inlägg. Ni behöver inte läsa om ni inte vill.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Melinda

Nu e det så att jag inte fick orgasm utan jag bara tyckte han var VÄLDIGT snygg men det tyckte du oxå så du ska nog inte säga något ;)

lover u <3333

2010-11-24 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0