DU ÄR INTE VÄRD MINA TÅRAR

Så in i helvetes trött på vissa människor.. Fast tänker faktiskt inte ta ut det på bloggen!

Min dag har varit grymt bra, för några timmar sen åkte jag, rebecca, patricia, mamma och pappa in till landskrona och bowla. Vem tror ni vinner om inte jag? hehe, ska inte skryta. Efter det blev det en sväng in på coop forum där jag, min syster och patricia fick bestämma vad vi skulle äta idag. Vi valde såklart tacos, nu väntar vi bara på att föräldrarna ska komma hem så att vi kan få äta. Sen ska jag sätta mig ner och plugga på musiken, ser inte framemot det precis. Jersey shore ikväll iallafall, jag älskar snooki haha. :) xoxo

Tack för igår Oskar, Sara och Sebbe, väldigt trevligt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0