CAN WE GO BACK TO THE 7TH GRADE?

Idag är det den 20 november. Om ungefär 7 månader så slutar jag nian. Alla har börjat kolla på gymnasium. Även jag. Men. Ska man vara nervös redan nu. Det börjar kännas på riktigt nu. Det börjar kännas att jag går i nian. Det börjar kännas att vår klass snart splittras. Finns stunder då man blundar för verkligheten. Men. Det kan man inte göra hela tiden. Någon gång så måste man öppna sina ögon. Åh. Gör ont i hjärtat. Gör riktigt ont att veta att man ska lämna er. 1.9.2. Finns ingen som är som er. För ni är så knäppa. Men ändå. Så jäkla bäst. Vi är speciella. Men. Ändå som en stor familj. Ni. Ni som går i sjuan. Ni som går i åttan. Ta vara på det. Det går så snabbt. Man hinner blinka. Sen är det förbi. Även om det är sju månader kvar. Så. Tackar jag för min tid. Med er.

3.7
3.8
1.9.2. (3.9)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0