where are we going to be when we turn 25?

Jag har varit med bäästis varenda dag denna veckan, kommer vara med henne imorgon också.
Asså helt sjukt, men en dag utan dig är jobbig, du är bäst.
Iallafall mer om dagen, följde med sara hem sen käka vi glass.
Efter ett tag drog vi till träningarna och kolla.
Efter tjejernas träning så kom Minela, Felicia och Danni.
Så satt vi och snacka ett bra tag, älskar att man kan prata om allt med er.
Sen åkte jag hem med Felicia, trevligt. :)
Åhh, jag är så lycklig med er, älskar er förjäkla mycket.


(nu är allt klart, har lämnat pengar, jag ska med till ÖREBRO!!!!)

Kommentarer
Postat av: minela

så jävla härligt, tycker det är bra att vi kommit varandra ännu mer tajt nu. + att jag är bra vän med sara nu också. känns som att jag kan snacka med er rakt ut. och dom andra också!:D

men fyfan så det va riktigt roligt!

bara att dina skor är STORA som fan! <3



meloveyou

2010-05-20 @ 20:56:24
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0