simply the best.

4 dagar kvar, 4 korta dagar kvar men ändå så långa. Om 4 dagar kommer jag vara en utav de lyckligaste människorna på jorden, men ändå så ledsen. Om 4 dagar konfirmerar jag mig, om 4 dagar konfirmerar jag mig med mina vänner. Men kunde man ana att denna dagen kunde komma? I oktober så längtade vi bara tills denna dagen, 9 maj. Just nu har jag två tankar i mitt huvud den ena är: Jag vill, jag verkligen vill! och den andra är: Jag vill inte, jag vill fortsätta med läsningar på onsdagar. Denna tiden jag har haft med alla underbara människor har varit en utav den bästa tiden i mitt liv & jag har fått nya vänner som jag aldrig kommer glömma. Men ändå är jag taggad tills på söndag, för jag vet att allting kommer gå klockrent, men efter söndag så kommer allt förändras igen. Jag har återfunnit kontakt med bästavänner, och jag vill inte att det ska släppas, för onsdagar var ju vår dag, dagen vi längtade till. För när man egentligen tänker på ordet "konfirmation" så låter det så sjukt tråkigt, men som man säger på engelska "i had the time of my life", så känner jag nu. I september var jag väldigt osäker, för det var inte ens säkert att jag skulle konfirmera mig, men jag är glad att jag gjorde det rätta beslutet. Så snälla, låt dessa 4 dagarna gå långsamt, för imorgon är det min sista dag med min grupp, låt dagen imorgon gå långsamt. För jag vill inte att dagarna ska flyga förbi, det räcker nu för det går för snabbt. Lev för varje dag, för en gång kan det vara försent, det ska jag göra hädanefter.

Och nu till Markusgruppen, tack för allt. Sara, Melinda, Amelie, Christina och Saga ni är de finaste! Tack för att jag fick uppleva detta med er, vännerna från månsabo hade man väl kunnat säga? För under dessa 7 månaderna så har det verkligen känts som att vi har gått på månsabo, för då var det vi.
Tack, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: sara

fan vad jag kommer saknar allt, haft en det mega roligt varje onsdag.

jag älskar dig (LL)

2010-05-05 @ 20:34:51
Postat av: minela

linn frykholm , detta som jag kommer att skriva nu till dig är precis hur jag tänker och känner just nu



-visst har jag och du varit kompisar läääänge nu, och tro eller ej men det är sant. Mina och dina dagar som kompisar har inte alltid varit "bäst" vi har bråkat en massa gånger och en hel del och ja jag ångrar allt. Ibland kännder jag : hur fan kunde jag vara så jävla dum och bli ovän med en fantastik människa ? för sånna finns ett få tal. jag ångrar verkligen allt vi bråkat om. Sen första dagen vi lärde känna varandra på fotbollen tänkte jag fyfan så jävla härlig denna personen är , jag visste redan från början och jag vet det också nu att du kommer ha ordet (fantastik ) inom dig hela ditt liv asså du är en så förbaskat fantastik människa, asså du är en av dom som jag litar mest på och kommer göra det länge nog, visst har jag och du haft dåliga dagar och bråkat mycket men förfan vi löser det alltid på ett bra sätt så mycket och så många fantastiska minnen vi har tillsammans bara på fotbollen alla träningar,matcher,cuper och klubbstugan med laget och snart örebro som jag värkligen ser fram emot och jag hoppas verkligen du kommer följa med. för du har det där lilla extra inom dig som ett få tal har. jag vill säga detta till dig nu och hoppas på det bästa : Linn jag vill inte förlora en som vän som dig aldrig. Jag vill aldrig mer bråka med dig om onödiga saker som vi gjort hittills. Jag kommer alltid älska dig oavsätt vad för du är otrolig. du kommer alltid att vara en av dom personerna jag alltid kommer älska mest! jag vll inte mer ha ett jävla bråk med dig ! det ska ta slut här och nu. och nu ska vi fan ta och fåt till fler av dom här minnen för du är ENTLIGEN en av laget igen vilket gör mig på ett glädje humör när jag tänker på det! allt detta jag sa menar jag för fullt en människa som dig finns inte min vän jag älskar dig fantastikt mycket , tänker aldrig förlora dig mer .<3

2010-05-05 @ 21:00:12
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0