i miss you.

En resa nu någonstans som tog mig bort från detta tråkiga stället, med en bra vän eller ensam det kvittar. Allt blir fel för någon orsak, jag vet dock inte varför, jag är inte perfekt, jag har säkert varit rätt negativ på sistone, men ni får skylla er själva. Men jag kan stå för att jag har varit en bitch då och då, så förlåt. Sista veckorna i skolan suger, bara en massa prov och skit. Dock är vi lediga resten av denna veckan, det är ju positivt.. Jag är riktigt uttråkad, ska bli trevligt att träffa sara bästavän i helgen, bio ska det också bli. Älskar att kunna prata med henne om allt, känns som om jag måste prata med dig igen, men tack för att du ställer upp. Men nej nu ska jag sluta vara emo, tråkigt för alla som är glada idag. Lite glad är jag faktiskt, för här sitter jag och behöver inte tänka att gå upp tidigt imorgon bitti, spotify är också på, jonas brothers i öronen. Och om jag tänker efter även om jag är en bitch ibland och att vissa vänner bara sviker hela tiden så älskar jag livet. Haha, konstigt, men det gör jag. Jonas brothers in my heart, my best friends in my heart, iloveu.

Kommentarer
Postat av: minela

linn va glad förfasen.

palla massa skit mer ,skolavslutning snart, sommarlov snart, örebrocupen snart!

me like.

du är bäst hunni!♥

2010-05-11 @ 21:14:58
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0