your out of my life, it cuts me like a knife.



Bilder sen i måndags när jag, sara, felix och sebbe åkte till stranden, var riktigt trevligt och måste göras om. Fast vi tar bussen direkt till borstahusen då, heheh.

Ja sitter iallafall vid datorn nu, känner för att hitta på något imorgon men kan inte komma på något. Stör mig på en speciell person, hur dum i huvudet får man bli? Ja, men personen ska inte förstöra mitt sommarlov, men till en helt annan sak, vädret är riktigt fint och livet leker. Jag har världens bästa vänner, ni är underbara. Får väl uppdatera sen ikväll, hehe, sara slår mig annars, fast jag älskar dig ändå. Kram på er alla och jag hoppas ni har en underbar kväll. :]

Kommentarer
Postat av: sara

lite pinsam bild? :( kolla, asså det ser ut som att jag blivit äggad :o

och ja det måste göras om :D<3

2010-06-30 @ 22:45:37
URL: http://guustafssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0