you can let go now, i think im ready.

Jag är så helvetes trött på vissa personer, personer som jag litar på, ni är så falska. Allt jag vet är att jag klara mig utan er, för falska vänner behöver jag inte i mitt liv. Så sjukt glad också att jag slipper er på gymnasiet och nu på högstadiet med. Men just du, du är så jobbig, jag förstår inte ens hur du kan ha vänner.
______________________________________________________________________________________________
Minela, Sanna och Saga gjorde min dag idag, blev tillsagd av Claes också, men det var nicus fel. :(
puss på minela, sanna och saga, jag älskar er ♥♥

Kommentarer
Postat av: Saga

Nicu is da shiieeet ! :D <33

2010-06-07 @ 18:51:02
Postat av: Anonym

haha,det va faktist ganska kul idag med dig och sanna på en sån liten stund.

jag älskar dig! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2010-06-07 @ 18:54:00
Postat av: sanna

love you <3<3<3<3<3<3

2010-06-07 @ 20:35:42
URL: http://sssolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0