this is the way you left me, im not pretending.

Sanna, tro aldrig att du inte är viktig för mig, för det är du. Jag kommer aldrig glömma hur mycket du har stöttat mig, i vintras när mitt liv var skit, då hjälpte du mig. Vi kanske inte är bästavänner men allt jag vet är att du är en äkta vän mot mig, en äkta vän som jag vet ställer upp när mitt liv skiter sig.. Jag ställer upp för dig också, det hoppas jag att du vet. Vi har känt varann i två år, men jag har mer minnen med dig än vad jag har med andra. Det tog ett tag att hitta varandra, men hitta varandra gjorde vi. Kommer du ihåg helsingborg när vi gick vilse, eller väla när vi inte hade någon buss att åka hem med så min pappa fick hämta oss, eller när vi var i svalöv på sveriges nationaldag förra året och det inte gick någon buss hem så vi fick ringa min farmor? Det är nog det vi är bäst på, missa bussar och gå vilse i en stad. Detta är inte ens allt, men bara så du vet att det är viktiga tillfällen för mig, det är minnen jag delar med dig. Jag har svikit dig några gånger och jag är så arg på mig själv att jag ens har gjort det. Sen så är vi nog bäst på att bråka över småsaker, men vi blir alltid vänner igen, och det är så himla bra. När du var här hemma hos mig och du sa "jag känner mig som hemma här" , det är precis det jag vill att du ska göra. Varje gång vi åkte ut till stallet och jag fotade när du red Timya, och du var så glad över att du hade timya som häst. Jag saknar allt, men jag vet att vi kommer få fler och fina minnen tillsammans. Men det jag mest är rädd för att efter 9:an så kommer vi splittras, och just nu kan jag inte se mig själv sitta på en lektion utan dig. Jag vill så hemskt gärna att du ska välja samma som mig, för jag vet inte om jag klarar mig utan dig. Men vad vi absolut inte för göra är att bryta kontakten, för det skulle verkligen knäcka mig.
Du är så viktig för mig & du betyder så underbart mycket för mig.
-Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw. vet inte vad jag ska skriva. du är fantastisk. jag älskar dig, som en syster och som en bästa vän. <3

2010-06-13 @ 20:39:17
URL: http://sssolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0