i loved her first.

Kom hem från bästavän för en timme sen ungefär, jag är så glad att jag har dig som vän, jag älskar dig! Igår tillbringades kvällen hos Sebbe med felix och oskar, en massa skratt. Idag var det match, 2-0 till vellinge tyvärr, men jag tycker att vi spela bra! & jag är inte lite taggad tills örebro som är på söndag nejdå. Måste börja välja kläder, tvätta och packa idag och imorgon. På tisdag ska jag bara slappa. Jag gav armbandet till Sara igår också, nästan ett likadant som vi köpte på väla. Sånt "bästavän" armband, var ju tvungen att köpa till henne. Tack för helgen alla, perfekt start på sommarlovet, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: sara

tack för helgen linn, jag älskar dig med (L)

2010-06-13 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0