när nånting händer och det känns så kallt det enda man ser är mörkrets fall.

Hej bloggen, det jag mena med att det sket sig var att alla blev konstigt, nu måste jag ner till vårdcentralen, sen ortopeden, och allt ja. Tråkigt som fan, men vad gör man? Väntar på att sanna kommer tillbaka till datorn sen ska jag sitta och skriva med henne, känns skönt att ha någon som lyssnar, finns här no matter what. En vän som står ut med en, genom eld och vatten om man kan säga så. Även om jag har bråkat med henne så känns det skönt att vi klarar av allt tillsammans. Likadant med dig Saga, du betyder också grymt mycket, glöm aldrig det. Barndomsvän, du är riktigt underbar.

Annars nu ikväll hade jag bara tänkt sitta vid datorn till 23 tiden, då är det sex and the city, bästa programmet typ. Känns som att jag vill skapa en ny msn, ge ut den till mina riktiga vänner, såna som jag litar på, sen skita i alla andra. Ja, idag är det en sån dag, jag får vara arg, irriterad jag också, eller?
Nej, nu ska jag vara social mot Sanna, vi hörs imorgon, ni får ha det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0