jag får liksom ingen ordning på mig själv.

Har börjat förstå att jag vill vara hemma istället för att sticka till någon vän, vet inte varför. Jag är så osäker på alla just nu, vem kan man lita på? Smsa med hannah igår, då skrev hon "lita aldrig på någon helt linn, aldrig". Det värsta att hon har rätt, för jag vet inte vem som finns kvar när alla andra har svikit...? För vänner som sagt sviker lite då och då, ni är ingenting för mig längre. Gah, fan också.

Christina?
Denna "personen", hon ska inte få förstöra ditt liv, så är det bara? Och jag kommer finnas där, natt och dag, varje sekund, bara ett sms ifrån dig. Personen ska inte få såra dig, jag lovar.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0