i'm here without you baby, but you still on my lonely mind.

Imorgon blir det stranden med Sara och Danni, myys, har inte träffat någon av dem på skitlänge. 16 dagar kvar tills minela kommer hem, har lovat att jag skulle va med henne den 6 augusti, fan vad jag saknar dig. Varenda dag, har inte pratat med dig på snart en månad, fan vad skönt att du snart är hemma. Nu ska jag snart kolla allsång på skansen annars kanske dejta sängen ett tag, grymt trött. Fast tror att jag kommer somna i soffan, mycket skönare faktiskt, haha. Men nu ska jag försöka skaffa ett liv, fast datorn är egentligen mitt liv, men jaja, nolifer. Kram på er, hoppas ni har en underbar tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0