a little bit longer and i'll be fine.

Vet att jag har använt rubriken tidigare, fast idag stämde den in så himla bra. Åkte ner till vårdcentralen innan idag, blev inte sådär jätteglad, men jag överlever. Så trött på allt, ibland får man lov att hata livet va? Även om det finns folk som har det värre, eller? Jag ska inte klaga, fast det finns vissa dagar man bara vill vara ledsen. Jag saknar Minela också, riktigt mycket, åhh kom hem nu. Såklart när man har blivit nära med en person så ska dem iväg, och Minela kommer hem den 4 augusti, och det är ett bra tag tills dess.
Nu sitter jag här, med jonas brothers i hörlurarna och trevligt folk är online på msn. Ha en bra kväll, jag ska väl försöka ha det. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0