TRÖTT PÅ DINA SPEL

Eftersom jag inte har bloggat på tusen år så har jag lovat Saga att faktiskt blogga nu.. Men, svar på era frågor kommer senare ikväll eller imorgon. Men, what have i been up to?

Anna och familj kom ner igår från småland, tillbringade hela gårdagen och hela dagen idag hemma hos farmor, tråkigt att jag träffar de så sällan.. Massa skratt blev det.

Annars då? Fick reda på lite saker idag som gjorde mig lite irriterad, hatar när folk tar ens vänner ifrån en och så, sorgligt faktiskt.. Men annars så mår jag förjäkla bra, har nog de mest underbaraste vännerna, betygen är satta och inget annat fattas i mitt liv.
Nu pratar jag med
Saga i telefon, sen blir det BONES, ha en fin kväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0