DU ÄR BORTA, MEN INTE BORTGLÖMD

Tänker på Westlifes låt It's too hard to say goodbye, för det är det faktiskt. Det är svårt att säga hejdå, svårt att inse att du inte kommer tillbaka. Svårt att inse att du inte kommer fira den här julen, detta är andra julen du missar. Att du har varit borta i snart 32 månader är helt ofattbart. Det gör ont, det gör verkligen ont att veta att du inte kommer tillbaka. Försöker tänka positivt, det gör jag verkligen. Istället för att gråta så tänker jag på våra minnen som jag och min familj delar med dig. Ibland kan jag tyvärr inte hjälpa att fälla några tårar, bara för dig. Jag tror att du har det bra där uppe, tror att du ligger på ett moln ovanför oss och tittar ner på oss. Tror att änglarna också trivs med dig. I will see you again. Du finns med oss, du finns här, i luften.
Jag saknar dig något obeskrivligt mycket. Men känslan att veta att du inte lider, den är obeskrivlig den med.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0