SVAR PÅ ERA FRÅGOR

Svar på era frågor kommer här, tog bort två frågor som ställdes sammanlagt tre gånger, inte lönt att svara på dem hela tiden. Hope you enjoy.

Anonym om LITEN FRÅGESTUND:

Vem är din bästa vän?

Svar: Jag har inte direkt en bästavän utan några till. Mina närmsta vänner är mina bästavänner, sen finns det vänner som är som mina systrar. Men Saga är definitivt en utav mina bästavänner, Sara med. Resten av tjejgänget som vi är i skolan är också det!


inte hannah om LITEN FRÅGESTUND:

varför ärru så gay???

Svar: FAIL


Sara om LITEN FRÅGESTUND:

kan du inte börja uppdatera flera gånger om dagen?:)

Svar: Jo, det får jag väl göra eftersom de flesta säger att jag ska göra det. :)


Saga om LITEN FRÅGESTUND:

Bo hemma eller med Nick Jonas själv?

Svar: H-a-h-a, ja, varför inte med Nick Jonas? FAIL..  ;)


Elin om LITEN FRÅGESTUND:

Vad heter du ? :)

Svar: Mitt namn står ju inte alls i rubriken eller så, haha. :)


minnnnnne om LITEN FRÅGESTUND:

hur är det med dig?

Svar: Jo, det är toppen, hur är det med dig  då?


Saga om LITEN FRÅGESTUND:

När föddes James Watt?

Svar: JA?!?! Vem vet alltså ;)


Anonym om LITEN FRÅGESTUND:

Vad tycker du om mig? :)

Svar: Om du hade skrivit ditt namn så hade jag vetat vem du var. :)


Anonym om LITEN FRÅGESTUND:

Vad är dina framtidsplaner?

Svar: Just nu vill jag bara komma in på ett gymnasium där jag trivs och ha  ”the time of my life” med mina vänner, så har inte direkt funderat på framtiden. Flytta utomlands ska jag, men det är nog det enda faktiskt. Fast vi får ju se hur framtiden blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0