SKÖN KÄNSLA

Tankar just idag..

Gymnasie besök. Jag orkar inte bry mig om det. Visst, väldigt bra skola. Men det börjar bli på riktigt nu. Jag börjar förstå att vi har en termin kvar, sen är allt över. Allt vi har kvar sen är minnen. Det börjar bli jobbigt, riktigt jobbigt att tänka tanken. Man försöker inte att bryta ihop, men man gör det ändå på något vis.
_____________________________________________________________________________________

Människor som är så osäkra på sig själv. Dem bryr sig bara om sig själv, ingen annan. Ibland vill man bara krama om dem, ibland vill man bara gå fram och dra upp det långfingret mitt i ansiktet på dem. Jag har dock insett vem som finns här, vem som jag kan ringa när jag behöver det. Händer det något så blandar jag inte in några andra, utan jag fixar det själv. Hur fan ska det gå för dessa människorna sen? JA - det undrar jag. LYCKA TILL!
______________________________________________________________________________________

Hur mycket jag hatar MA/NO spåret. Vill bara spyyyy, tyvärr.
______________________________________________________________________________________

Hur mycket jag älskar mina underbara vänner.
Ni är guldvärda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0