MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER INNAN MAN KAN LEVA

Nu har jag lugnat mig. Varit så jäkla sjukt ledsen på den sjuka skolan jag går på. Fast även om den är sjuk så älskar jag den. _______________________________________________________________________________________
Annars? Jo, det är bra. Fredag imorgon, inga läxor, inga prov, inget plugg alltså. Tänker dock göra några tal till matten, bara för att Markus ska bli glad, men varför inte? Min dag i sammanfattande ord? Började riktigt bra, idrotten var helt otroligt rolig med Melinda, men säg någon gång man inte har roligt med henne? Sen sluta den lite sämre. Blev dock glad över att SO-provet gick så bra, inte alls svårt ju. Nu chattar jag med Saga, sen blir det Paradise hotel och efter det Vampire Diaries. Men nu återgår jag till matten, hoppas ni får en fin kväll.

- Dina texter, jag vet att dem är om mig. Jag lever med det, jag klarar det. Gör du?
Det som inte dödar mig gör mig bara starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0