IF I COULD, THEN I WOULD, TURN BACK TIME.

Var har jag tagit vägen? Ja det kan man fråga sig, men jag har ny blogg, testar på bloggplatsen.. Men behåller denna och kommer blogga på denna med, kanske inte lika mycket, men ändå lite..

Vad har hänt senast veckan då? Jag har mått så jäkla bra, inte behövt bry mig om läxor, inga betyg. Igår var det även julavslutning, fick mina betyg, glädjetårar nästan för så bra som det har gått denna terminen, blev själv chockad. Kul att få se resultat iallafall. Efter det hem till Melinda och fira jul där, hände lite creepy saker, men vi överlevde. Fast haha, som vi skrek, tårar fälldes, helt jäkla EPIC FAIL.

Snart julafton, i love it. YES :]
___________________________________________________________________________
And I'm dyin' to know, is it killin' you like it's killin' me?
But even though it's killing me inside, i love that you are not around anymore.
- Taylor Swift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0