THE BOTTEN IS NÅDD

Gårdagen blev väl inte som jag hade tänkt mig, men det blev ett par o.c avsnitt, och fällde några tårar när marissa dör, även om jag redan har sett det flera gånger innan. Men sen blev jag riktigt deppig så började kolla på säsong 1 igen. Sen gick jag och la mig, riktigt trött i huvudet.

Egentligen, hur lågt kan man sjunka?!? Hur kan man hålla på såhär, finns det inget i huvudet som säger "nej, jag kanske inte borde göra detta". För det har ju blivit skit, det har ju alla märkt. Men jag fattar inte, ** så blåst, hur fan asså?!? hittar inga ord. Men ska sluta bry mig om dig, och det, för jag får ju bara en massa skit emot mig. Jag har kastat våra bilder, jag har saknat glömt! Äsch, blir trött bara att tänka på det. Nej nu ska jag fortsätta och lyssna på timbuktu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0