AS WE GO ON, WE REMEMBER, ALL THE TIMES WE HAD TOGETHER.

Jag har försökt undvika den tanken med att vi är 9:or, och detta är vårt sista år. Men idag kunde jag inte undgå den, tänk att om ett år så får jag inte gå med mina fina vänner, tänk om ett år så finns inte vår klass kvar. Jag vill inte tänka på det, men måste ändå. Tänker på den "Graduation" låten, "We will still be friends forever", men blir det så? Jag försöker intala mig det själv, att jag kommer ha kvar mina vänner. Men man säger alltid "Vi måste hålla kontakten", men blir det så? Allt jag vet är att jag klarar mig inte utan er, efter alla bråk, efter alla tjafs så vet jag att vi ändå är riktigt nära varandra. Bara tanken att vi splittras dödar mig inombords. Glöm aldrig hur mycket jag älskar denna klass!
1.9.2 V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0